Dodáváme nejrůznější náhradní díly pro soustruhy TOS SV 18. Jde o stále oblíbené typy zaniklých značek TOS Trenčín a TOS Galanta typy SV 18 R, SV 18 RA, SV 18 RD vyrobené na Slovensku. Skladem máme většinu náhradních dílů, které zasíláme většinou do 1 - 3 pracovních dnů na dobírku.
Díly na repasi převodovky soustruhu TOS SV 18
Dle požadavku zákazníka dodáváme jednotlivé díly nebo celou sestavu převodovky, tj. ozubená kola, plochá řemenice, klínová řemenice, hlavní hřídel, hřídel ploché řemenice, hřídel klínové řemenice, pumpa do převodovky, klínová řemenice na motor, vačky atd.
Dodáváme nejrůznější náhradní díly pro soustruhy TOS SV 18. Jde o stále oblíbené typy zaniklých značek TOS Trenčín a TOS Galanta typy SV 18 R, SV 18 RA, SV 18 RD vyrobené na Slovensku. Skladem máme většinu náhradních dílů, které zasíláme většinou do 1 – 3 pracovních dnů na dobírku.
Zde je seznam nejčastěji dodávaných náhradních dílů pro soustruhy SV 18:
Příčný šroub s matkou, příčný klín, příčný nonius
Nožový šroub s matkou, nožový klín, nonius a bubínek, excentr, klouzátko, klín klouzátka, rukojeť, držák
Šroub s matkou do koníka
Nožová hlava, šrouby do nožové hlavy, klika k upevnění nožové hlavy, středový čep
Západka, pouzdro a pružinka na aretaci nožové hlavy
Spojková páka, náboj spojkové páky, aretační kroužek
Tažný šroub, matice tažného šroubu, vodící pouzdro
Hřebeny posuvu, hřídel s pastorkem do hřebene
Opěrné pouzdro, polomatice
Plochá řemenice do převodovky, Klínová řemenice,
Ozubená kola do převodovky ,
Hřídele rychlostní skříně
Čerpadlo do převodovky
Vačky převodovky
Ozubená kola a hřídel do závitové skříně
Plochý řemen
Šnek, pouzdro
Kompletní sada štítků (pouze jako náhradní díly pro soustruhy SV 18 RA)
Příruba
Nožový suport
Dokumentace k soustruhům TOS Trenčín
Kontaktujte nás, máte-li zájem o nabídku.
Nabízíme také generální opravy i běžné opravy těchto typů soustruhů.
Soustruh SV 18
je přesný a výkonný stroj pro universální použití v kusové i sériové výrobě. Je dobrý k obrábění oceli i neželezných kovů a k řezání všech druhů závitů. Pracovní vřeteno se ukládá v kluzných seříditelných ložiskách a pohání ho plochý řemen od převodovky na řemenici uložený samostatně na valivých ložiskách, takže vřeteno se nenamáhá tahem řemene. Spouštění, změna smyslu otáčení vřetena a zastavování se ovládají spínačem hnacího elektromotoru. Otáčky vřetena se řadí ručním kolem v převodové skříni a předlohou ve vřeteníku se zapíná nižší řada otáček.
Posuvová a závitová skříň je uzavřená a umožňuje také řezání všech druhů závitu ve velkém rozsahu stoup